onsdag 21 februari 2018

Booster

Har knåpat ihop min tredje krönika till Classic Bike, den första som skrevs som faktiskt är den andra som publicerades var enkel att knåpa ihop. Den andra som således är den första i tidningen var inte så lätt att få ihop.
Den tredje som troligen kommer i tidningen är den fjärde som knappats fram på mitt tangentbord. Det är så att det är lätt att vara självkritisk när en vet att lite fler kommer läsa vad som skrivs än vad det är här på Nonshine.
Har i alla fulla fall inte blivit helt nöjd och filat på ord och formuleringar fram och tillbaka in absurdum. Då togs mitt motivationsvapen fram, en enkel utskrift ges till min allt annat än överkritiska fru som snabbt betygsätter den på ett utmärkt sätt. Ska nog skaffa guldstjärnor som hon kan klistra dit till nästa gång.

3 kommentarer:

  1. Tänkte att jag skulle läsa något av dina alster. Körde runt halva södertörn för att köpa tidningen men den verkar inte säljas i lösnummer så det kan inte vara någon större efterfrågan på den. Får väl hoppas på ett mail eller så har du väl artiklarna till hands vid något besök.

    SvaraRadera
  2. Du får komma hit och tjuvläsa.

    SvaraRadera