onsdag 13 december 2017

Projekt


All work and no play makes Jack a dull boy.  

Den senaste tiden har det för min del varit lite för mycket arbete för det mentala välbefinnandet. Nå då det verkar för sent att gifta mig rikt, den rätta kvinnan är hittad men trots att jag nu väntat i 16 år ser jag ännu inga tecken på att hon kommer att bli förmögen, har jag fått lov att välja kneg före lek en period.
 
Nu lättar det dock här framöver och lite fritid stundar. Delar har redan samlats, bla dessa från Kanada o lite annat från andra håll. Själva grundobjektet har stått i mina förråd ett tag och planer har smitts. För att använda ett favoritcitat: "Jo för fan! Det är färdigt, nu ska det bara göras!"

Någon som har några teorier om vad som skall "smidas"? Naturligtvis när Sätermannen håller på är det mer ett litet tidsfördriv för det höga nöjet än något storslaget och långdraget.

 Ödmjukt





1 kommentar: