tisdag 21 november 2017

Vem vill ha NGK

Har hittat tre stycken NGK som säkert inte kommer användas av mig. Vill gärna byta dessa tre stycken som kostar ca 300kr i England mot något annat, har du ett bra byte. Kanske en bra förgasare, en hundvalp, en kåpa, crosshoj eller en mindre villa på solkusten, är öppen för förslag.

Min tanke är att vi ska byta grejor och att för varje byte som kommer in så läggs det ut, förhoppningsvis kommer vi alla tjäna på detta och då mest jag. Om vi faktiskt försöker göra detta så kanske det blir en kul grej, vad kan tre stycken tändstift resultera i efter kanske tio byten.

BR9EG är racingstift, fungerar i det mesta som går fort, passar i de flesta tvåtaktare med lång gänga, olika äldre japaner som Z1 eller GS1000, även de flesta engelska twinnarna tror vi.

8 kommentarer:

  1. Men hur mycket vill du ha dessa, borde passa i din 380.
    Ge mig förslag.

    SvaraRadera
  2. Att jag inte vill ha NGK torde vara känt vid det här laget men alla ni som hävdar hur bra de är, var är ni, vad har ni att byta mot.

    SvaraRadera
  3. Du kan få några NGK som slagit igen i byte?

    SvaraRadera
  4. Det är ju samma sak som det jag har, nya eller igenslagna NGK är samma grej, ville bli av med kinesstiften. Inte få in nya, verkar som att många hävdar att NGK är bra men ingen vill ha dem.

    SvaraRadera
  5. Har redan sådana. Vill du byta jämt om jämt? Står det verkligen Made in China på dem?

    SvaraRadera
  6. Kollade i lådan. Mina är B10ES så lika var dom inte.

    SvaraRadera
  7. Det var en god idé att försöka bytabort/lurapå någon annan dessa NGK och få något användbart i utbyte men det verkar som om läsarna av denna baksida är smartare än det var tänkt.
    Ingen vill helt enkelt ha NGK även om många vill hävda hur bra de är.

    SvaraRadera