söndag 26 november 2017

Hey there Amico

 Sålde ju en massa grunkor på Mannheim och fick en liten slant över, problemet var att det inte gick att ta sig någonstans och spendera då kunderna ville handla mest hela tiden. Var fast på platsen.
 Endast ett par stånd bort, kanske 25 meter från vår plats fanns det dock ett par mopeder och de tittades lite lojt på av mig. Sen mitt i allt tittades det lite extra för det vara inte bara en trist kinesskoter utan något annat, designat med känsla, det var en italienare, det var en Amico, En Testi Amico.
 Nu visste faktiskt inte vår bloggare vad det var vid tillfället men pengarna brände i fickan och affären tog endast någon minut för mig men längre för säljaren. Sa mitt bud och berättade var pengarna fanns, efter en timme kom säljaren med moppen till oss.
 Tror ni att det behövs en Amico, nä knappast fast vad behövs egentligen och vad behövs inte. Black Friday annonserna har fått mig uppmärksam på massor som ingen vettig motorman eller kvinna kan tänkas behöva.
 Blir glad var gång den ses, trodde ett tag att den var ny och oanvänd, så bra är skicket men det finns smuts på insidan av skärmarna, bra det så den går att använda.
 Surfbräda på hjul.
 Ni vet att man ångrar det som inte köptes.

3 kommentarer:

  1. Den var trevlig i överkant . I bland kan det löna sig att ha brännande pengar i fickan .

    Runrun

    SvaraRadera
  2. Mat och skithuspapper är vad som behövs. Allt annat är bara för nöje!

    SvaraRadera
  3. Den och min Chrysler Snorunner går i samma divison tror jag.

    SvaraRadera