fredag 3 november 2017

Äntligen kläder

 Efter alldeles för mycket besvär så kom till slut de nya Nonshineskjortorna. De gamla sålde slut för ett par månader sedan och sen har det strulat både hit och dit med de nya. Har nu inte beställt 300 som förra gången utan avsevärt färre så det inte ska behöva ta sju år till nästa variant som väntan nu var.
 Tyvärr kommer jag heller inte kunna sälja till samma låga pris som förut heller men hoppas ändå att ni trogna läsare tycker att den kortärmade som finns i grönt och rött kan vara värd 120 kr eller svart med långa ärmar 160 kronor.
Om du vill ha en så maila mig genom att trycka på tröjan här bredvid eller Swisha en beställning till nummer 1230241695, frakt oavsett antal 40 kr.

Gör mig gladare, bilda kö och köp en tisha, julen är snart här.

4 kommentarer:

  1. Jag tycker att ni i modebranchen borde ha mera modeller med lite standard lönnfeta kroppar och inte bara sånadär långa anorektiskt trådsmala så att man får se hur designen tar sig ut ovanpå en svällande kulmage :)

    SvaraRadera
  2. Gratulerar till stilfull design!
    Du spar väl en i ideologirött till mig:)

    SvaraRadera
  3. Både Grogg och Sätermannen är med på skjortan, kanske kan bli deras kläjm tu fäjm

    SvaraRadera