fredag 15 september 2017

Skivbromslås

Det är inte helt ovanligt att det rings efter skivor och då oftast efter en tur som började med ett stopp efter någon meter. Skivbromslås är en bra uppfinning om en som vi säljer motorcykeldelar men själv skulle jag inte gärna använda det, skivor, gaffelben, bromsok, ibland hela motorcyklar och säkert en massa handleder, nyckelben, framtänder och framförallt stoltheter, allt detta och mer därtill kan ett glömt lås lätt knäcka.
Som tur är säljer vi skivor som exempelvis ett par nya till en Hayabusa med belägg för 4200kr.

Vill du sen ha ännu bättre grejor så ringer du ISR, det har jag inte gjort idag men besökt har vi gjort. Diskuterat bromsarna på nästa års enduranceracer med Acke, han längtar efter att få sätta igång, jag med men regelfolket måste först svara på mina frågor så det inte blir lika fiasko som med småHondan där paragrafryttarna gjort sitt för att göra mig bitter.

2 kommentarer:

  1. Som du vet hade jag mina aningar om endurance, nu vet jag. Mentalt stöd och kör hårt.
    GS Räven

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för positivt svar då vi är flera som hopppas få se dig/er köra internationell enduranceracing framöver.

    SvaraRadera