onsdag 27 september 2017

Fliten är moder till ett lyckligt öde

Har börjat hugga ved till min bastu och det går bra förutom att yxan verkar dra snett. Har kanske klyvt en halv kubik på en viss tid och den andra lika stora tiden har ägnats åt kubben på bilden. I fyra ronder har jag slagit mig trött så just nu står det 4-0 i matchen men även om det blir 5-0, 6-0 eller till och med 10-0 ska den jäveln åka dit på KO, tänker inte ge mig.
Har fått ett kanske seriöst erbjudande om ett annat extraknäck som det funderas på, kanske ska hoppa på det, troligen blir det så då utmaningen att göra det inte går att motstå även om den ekomomiska belöningen likt vedhuggningen är noll.
Här finns det också arbete att göra.

3 kommentarer:

  1. Fan flera fjädersängar.
    #55

    SvaraRadera
  2. Där fanns det godis, finns det papper på ramarna... på dom intressanta? Snubblar man över något "exotiskt" som remdrift så vet du var jag finns.

    SvaraRadera
  3. Commandoram med papper kanske kan ordnas, vad är en sån värd för en intresserad spekulant.

    SvaraRadera