lördag 1 juli 2017

Som hittad

 Till och med skuggan är snygg, se nedan för resten.
 Kördes senast på is innan den ställdes undan, fungerade då och gör det kanske idag med, jag ska inte prova.
 Få motorer är så snygga som JAP speedway, det kan vara så att min barndom har gjort det är min åsikt fast det känns som om många vill hålla med. Det har sagts till mig att det var uppe på tapeten att mitt namn skulle blivit Jap, det hade varit fränt, Jap Grandell. Troligen hade det kanske inte varit så enkelt trots allt, alltid få förklara hur det ska uttalas och var namnet kom ifrån, fast det hade det varit värt, alla gånger, Jap skulle slå Thomas som namn alla dagar i veckan.
 Koppling från Rudge, bästa varan.
 Underbar grej att ha, nästan synd att sälja men det är ju det som det leves på.
 Om du vet något mer om just denna hoj som hittades i Stockholms södra förorter var ej blyg, hör av dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar