fredag 2 juni 2017

Min Mulliga Moto Martin

 Fick sätta dit trettiotreor då de RS 34or som satt där hade slammat igen, gör inget då de nästan är ännu fränare än flattisarna.
 En spekulant har dykt upp på denna, vore bra om han köpte den då jag med liten sannolikhet kommer använda den även om jag tycker den är ganska fin.
 Ska åka till Norrtälje imorgon och titta på hur de stora grabbarna gör i utställningsbranschen, måste hitta något nytt att tävla i och att bygga motorcyklar kan jag ju trots allt även om mitt syfte har varit fart inte utseende. Har lite idéer och det verkar som det nu kan bli tid över för dessa.
 Ska putsa lite på den i parken imorgon, borde ju finnas tid för det då.
 Om du mot all förmodan är där så var ej blyg, kom och snacka lite, jag borde ha tid över.
 Vive la France

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar