torsdag 10 november 2016

Pallen

Kämpar lite här med att få ut inläggen, men bloggkollega, han den där från Säter är lite trött verkar det som så jag kör på med ditten och datten. Hittade en fin bild från en bra dag, kanske en av de bästa i mitt racingliv överhuvudtaget. Årsracet 2015 på lördagen vann jag Forgotten era och 250, Peter Lindén vann Formula 80-87 samma dag och det fina var att alla tre cyklar var byggda och preppade av mig. En del kör med flera mekaniker på en cykel och kommer inte ens till start, Lasse och jag fixade ihop tre segrar på en dag med tre olika hojar. På söndagen gick det sämre, blev endast en vinst då och andra och tredjeplatsen som kom i 250 och Formulan räknades knappt efter lördagen.
Notera att Doris klätt upp sig med glitterklänning, fint ska det vara.
Hoppas att Sätermannen fixar lite inlägg snart, undrar om han kommer leverera de utlovade adventskalenderinläggen, han har sagt att alla udda datum är hans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar