lördag 20 augusti 2016

Skumt

Konstigt detta, är redan nu nästan en vecka innan racen klar med båda cyklarna, har aldrig hänt förut. Normalt är kvällen eller samma morgon som det ska åkas som knarrarna kan lastats in i skåpet..
Förutsättningen inför nästa veckas race är att om jag vinner båda racen med Pecketten blir jag Nordisk mästare samt vinnare av Nordiska Cupen, lätt att ha som målsättning men kanske inte plättlätt att utföra men då jag inte bara är dryg utan även självsäker så tros det att det kommer gå bra.

2 kommentarer:

  1. Ska se ifall jag kan vara på plats och se dig vinna i CB350-klassen.

    SvaraRadera
  2. Jag får satsa på att bli bästa icke CB350, förra året var Jörn med Moto Morinin snabb på Åsen och slår jag honom så kanske de flesta Hondatwinnarna får stryk med.
    Hoppas du kan komma förbi och kolla, finns nog plats att sova på om det ska kollas två dagar.

    SvaraRadera