tisdag 29 mars 2016

Svar till Per


Trots din adress i 08 trakten håller jag dig för en rejäl karl, naturligtvis hemlighåller jag inte vad som finns i mina gömmor för dig. Det är väl bara det att du hälsar på lite för sällan? Denna cykel har ägts några år nu, antagligen har du både sett och glömt den? Då jag insåg att projektet fortskred lite för sakta hamnade den i mors garage för senare åtgärd.
 Många chaufförer är lämpligare än mig då det gäller just chaufförandet, däremot är det självklart lämpligt att jag själv får glädje av mina balla prylar. Just i det här fallet blev bedömningen att rollen som mecenat skulle kunna ge mig mycken glädje.
 Den som fått förtroende att sköta pokalinsamlingen är ingen mindre än Västmanlands Hans Scheike look a like, Salas egen Mulle Meck, Gullvallas Skrotnisse. Chauffören/innovatören/mekanikern här i detta forum mest känd som Kung Börje.
Angående rashästar skall de självklart inte köras sönder av fodervärdar, men är de låghalta redan vid ankomsten till sitt nya stall får ägaren kamma till hästkraken innan hen lämnar över ansvaret.

 Ödmjukt

5 kommentarer:

  1. Detta kan bli kul. Det enda herr Ivarsson bör tänka på är att han inte kan köra supermono på classiclicens. Frågan vad reservbloggaren själv ska köra på, kvarstår dock.

    SvaraRadera
  2. Hen, vad är det för ett jävla ord.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett enkelt sätt för den late att skriva "han eller hon".
      Ett enkelt sätt för den obstinate att reta upp sin omgivning :)

      Radera
    2. Sluta reta upp din omgivning med såna där ord din politiskt korrekta tönt. Kanske funkar på Grön Ungdoms hemsida men inte här, glöm hen. Han, hon, den personen, racerföraren, nästa ägare, massor med omskrivningar finns men använd inte hen och vi skriver inte för att det ska vara enkelt att skriva.
      Och dom där paranteserna med kolon, vad är det för skit, kan du inte skriva utan att be om ursäkt för det du menar när du är klar, skriv inte då...

      Radera
  3. Och visst har du rätt, det är lätt att reta upp sin omgivning så att omgivningen nästan vill be om ursäkt när den är klar men det skiter jag i, det var du som började.

    SvaraRadera