fredag 5 juni 2015

Ur min vy


 Lite oklart tydligen om ni skulle lämnas i min trygga vård eller kastas i mitt våld, nå spanking 
 av en latexklädd Säterman är nog mer en fantasi hos Grogg än nått ni verkligen behöver befara. I en sämre del av Säter har det idag gått i bilens tecken. Ställde klockan bittida för att träffa en rar, kunnig, intresserad och trevlig tjej som utan omsvep eller anmärkningar godkände den ena av mina finbilar vid den lokala bilprovningen. I glädjen över det förväntade resultatet passade jag på att dammsuga lite under huven, polera några plastbitar och lackera om armarna till torkarna. För att inte helt o hållet bli sedd som putsbög gav jag mig på lite mer rejält skruveri på den andra finbilen. Byte av bränsleslangar har stått på att göra listan sedan den kom fram ur vinterförvaringen. Ålande under en bil demonterandes bakre ljuddämparen lossandes bränsleslangar där nån sämre bemedlad monterat klämmorna i samband med tidigare tankdemontering med resultatet att skruven i klämman bara koms åt efter att tanken tagits ner, egentligen, men det tänkte jag bara inte göra så det fick gå ändå, sullandes bensin innanför tröjärmen så det rann ner och kliade i armvecket kände jag mig som en riktig karl. En riktigt korkad karl som i vuxen ålder fortfarande håller på som en ivrig eparaggare... Anledningen till den suddiga bilden är att det helt enkelt är trångt att få plats med läsglasögonen på näsan när huvudet körs in i hålet där ett par bränsleslangar och en ljuddämpare bor. Speciellt när man ligger inklämd mellan en bil och en häck... I morgon kanske det rent av blir att handla om något mc relaterat, så länge slänger vi in en bild på The Michigan madman. Galenskap var även det bättre förr.


 Ödmjukt

1 kommentar:

  1. Inklämd av vems häck? Är det frivilligt. Är det relaterat till spankingen du nämner?

    SvaraRadera