onsdag 29 april 2015

Olaga intrång



 Händer att det blir nån pinal över från mina oavslutade projekt ibland. Men den här var faktiskt över redan från början, köpte en packe braohaprylar till ett projekt o där ingick den här som inte var lika bra o ha med mina mått. Annonserade på den stora sidan, utan framgång, så den fick gå i ide i friggeboden. Med vårsolen gjordes ett nytt försök, o se! Nu hörde en kille från Umeå av sig. Detta innebär inte bara ett tillskott till min ekonomi utan också att jag inkräktar på Skrotbaronens domäner, handel med beg MC-delar via försändelser. Väcker en viss oro att "The Batphone" ljuder med en missnöjd chef i andra änden... Nå, den risken får jag väl ta.
 Eftersom barnbarnet var på besök när jag skulle packa denna för frakt tog jag tillfället i akt att redan nu försöka påverka gossebarnet i en sund riktning. GAFFELBEN. GAFFELBEN TILL NORRLÄNDSK STUNTHOJ. Ljudade jag tydligt och hoppades att han skulle härma. Min bättre hälft, gossens mormor, här mest känd som Hundförerskan, förklarade tålmodigt att det nog är ganska svåra ord när man är fem veckor...
 Ödmjukt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar