torsdag 9 april 2015

Bloggarglädje

Att skriva denna blogg kan vara lite betungande ibland, ofta går det av sig själv men inte alltid. Målet är som du kanske förstått att få ut ett inlägg var dag, det ska vara så att när du kikar in på denna webbens baksida så är det inte samma visa som igår.
Det ska visst gå  att få in lite deg på skrivandet om det upplåtes reklamplats men det känns sådär och min gissning är att det inte blir en så stor bulle. Kan faktiskt tjäna en slant ändå ibland, har sålt ett par knarrar via denna sida fast antagligen kostar den mer för det har även kommit erbjudanden om köp som varit oemotståndliga i både stort och smått. Säljer även en och annan T-shirt och hoppas kunna sälja slut snart så att en ny variant kan fixelixas, tuffare och snyggare kommer den bli.
Sen finns det en annan fördel som nog är den största, nya bekantskaper har knutits och det är mycket värt. En bekantskap som kanske inte är så ny för mig men aldrig varit en aktiv sådan före Nonshine har skickat ett brev med handskrift och extrafint innehåll, glädje är att få ett slikt kuvert i brevlådan. NH dekalerna hoppas jag bringar avund hos er alla, ska försöka hitta mina broschyrer från samma firma så de kan ligga ihop, sen kan jag någon gång då och då ta fram och titta förnöjt på dessa och må lite bättre.
Tackar tusen gånger för detta, inte bokstavligen det skulle bli tradigt men ändå i tanken.

2 kommentarer:

  1. Du ska veta att dina små blogginlägg läses med glädje. Detta sagt för att du ska förstå att du bringar lite trevnad i stugorna, även om du kanske inte får kommentarer så ofta. Nu väntar vi bara på hojen, så att du kan använda de fina dekalerna,

    SvaraRadera
  2. Jag håller helt med Per. Ett av mina stora nöjen på kvällen är att få läsa något litet om gamla hojar med allt runtikring! /Robban

    SvaraRadera