måndag 12 januari 2015

Bilda kö

 Har ett relativt stort antal nya affischer från olika VM på Anderstorp, säljer 6 st år från åttio- och nittiotalet i ett paket för 200kr, klicka på tröjorna till höger om du vill pryda dina väggar med dessa.
 Har även beställt kedja och belägg till en av mina racers så de är klara inför säsongen, EK 520 använder jag på min 115 hästars Suzuki, väger lite mindre än en vanlig kedja, väger mycket mindre än en 530. Pris med rabatt 480 kr. Bromsbeläggen jag kör med är Premier PH eller EBC dubbel H som vi också kan sälja med lägre pris om du kör racing ( om du inte kör racing så kan du lura mig, det är enkelt) pris ca 350 kr per par men beror på modell.
Motorn som hade en julgransoljeplugg har idag lämnat sitt näste, imorgon ska den isär för granskning. På lördag ska den gå igen, kommer nog även vara lite vassare då, ska andas lite på den.

1 kommentar:

  1. Även en fortkörningens novis som Sätermannen registrerar med lätthet den skillnad ett par EBC HH gör. En fräsch slang mellan pump och ok och ett par dubbel H så är du säker på att inte bromsarna sätter dina varvtider.

    SvaraRadera