tisdag 17 juni 2014

Masjävlar

Kolla va fränt det är att åka Alfa.
Något som inte är fränt är att göra affärer med folk från Dalarna.
Personligen har jag ganska många vänner i som bor i Dalarna men de verkar inte ha så mycket med folk boende i Dalarna i allmänhet då de jag känner är bra folk som mig veterligen går att lita på. Har idag ännu en gång fått känna på hur affärsmoralen i detta landskap fungerar.
Det står nu ca 8-3 i matchen Dalarna mot resten av världen i grenen "Blås den där dumma jäveln som är så jävla dum att han litar på folk han inte känner eller till och med känner vilket ger extrapoäng"
Blev idag dubbelblåst av två masar, det är inte mycket pengar det handlar om men det stör min tilltro till folk i allmänhet och förstör min dag i synnerhet.

3 kommentarer:

  1. Mao så har du blåst 3st och är missnöjd med att du inte lyckats blåsa fler?

    SvaraRadera
  2. Daljävlarna lurar oss med sin mumintrolldialekt som låter så trevlig och pålitlig, men de är onda i själen!

    SvaraRadera
  3. Men häng ut skithögarna då,och berätta hur dom blåst dig.

    SvaraRadera