söndag 4 maj 2014

Informationssamhälle



 Kändes lite bekymmersamt att Hundförerskans dator tack vare nått s***ns d***la viruss**t går så segt att websökning näppeligen låter sig göras, nu när jag nyfiket ville kolla vad det är för delar o var de skall sitta, de där jag köpte i stora fyndlådan. Men så drog jag mig till minnes hur det gjordes förr och vad jag egentligen föredrar. Undertecknad o "The original blogger" kanske inte delar uppfattning i allt, men att en bok slår en websida det är en uppfattning vi är överens i. Så Sätermannen blädrade i sitt eget ägandes bibliotek, o minsann, stod där inte tvenne böcker med bilder, information och sprängskisser i ämnet! En vilsam stund i läsfåtöljen o en kopp kaffe senare hade jag lärt mig att jag gjorde ett bra köp igår och troligen kan få ihop farsans gamla Matchless, få ihop en Matchlesspuffra till nått kul OCH göra en peng på lite som blir över! Kunskap är ingen tung börda.
 Ödmjukt

1 kommentar:

  1. satans jävla virusskit är helt ok att skriva, fjolla inte med censurfasoner som om du vara amerikan.

    SvaraRadera