lördag 19 april 2014

Påskägg



 Enligt envisa rykten kan man i Gisslarbo numer se en man vi känner gnida runt runt runt på den lilla Honda han "köpte till döttrarna" i en stor kula av stål. Oklart om grunden är att verksamheten behöver ett komplement till reservdelsförsäljningen för profitens inbringande, eller om det helt enkelt rör sig om en ålderskris. Tydligen verkar dock, om det nu ligger substans i ryktena, en karriär som Dödsryttare vara på gång för Skrotbaronen! Ryktet gör vidare gällande att det sponsoravtal han försökt få till med svampens stiftfabrik sprack då de inte kunde garantera att deras produkter bibehåller funktionen när de vänds upp och ner... 
 Vi ser med spänning fram emot rapporter om den vidare händelseutvecklingen!

 Ödmjukt

1 kommentar:

  1. Hade en arbetskamrat som en gång på nittiotalet berättade för mig att jag var den mest macho snubbe han visste. Detta förvånade mig mycket då jag inte upplever mig som sådan och även att kollegan som åsiktade om detta var en som jag inte drog jämnt med ändå sa han det på ett positivt sätt. Han menade att om man kör racing, gjort lumpen, samt lite andra grejor så var man extrahård.
    Kan dock säga att vara så hård så att jag låser in mig i ett påskägg ihop med tjejernas XR80 och ger järnet det är en överdrift.

    SvaraRadera