fredag 8 november 2013

Shunzo Suzuki



  Mr Suzuki är herrn i guldram på min vägg. Shunzo var visserligen inte firmans grundare, men väl killen som ledde fabriken in i Mc tillverkningen. Kortet klarades en gång för länge sedan på en TS 125 ER, en hoj som idag ingår i samlingarna. Mer än en av märket har sedan passerat, balla Offroader, fantastiska crossar, Bandit med däck o styre från cross (en hoj så praktisk, användbar, pålitlig och bekväm att den ganska snart blev lite tråkig). Numer börjar det tunna ut på Suzukifronten, kan tom tänka mig att skiljas frän ännu en. RM 125 -75, cykeln som startade hela RM-serien. Så vill du bli lika ball som en Nonshinebloggare, vi äger tillsammans 20% av alla svensksålda RM 125 -75! (en var, det krängdes inte fler än tio...) hör du med fördel av dig.

 Ödmjukt

1 kommentar:

  1. Set att du har Tvillingdetektiverna i din samling. Som av en händelse, som kommer i min blogg inom kort, har jag dessa i min bokhylla.

    SvaraRadera