torsdag 10 oktober 2013

Betongarbete

 Idag kom det ett par cementbilar och hällde ut min nya verkstad i stallet, Lelle och Thomas (inte jag) har jobbat hela dagen och gör det fortfarande. Nu slätar de till det sista tror jag.
 Kladdigt arbete, tur man inte jobbar med slikt göra. Oljiga motorer är mer min grunka.

Blir nog bra det här, på tal om bra så har jag spånat på en massa skämt angående denna bild som alla bygger på varför kommunen lejer in allt betongarbete istället för att använda eget folk men inget av dessa blev just bra.

4 kommentarer:

  1. Det blir fint som bara den , om du sätter in ett panoramafönster där portarna var på baksidan så skulle det bli riktigt super .
    Runrun

    SvaraRadera
  2. När du skrev Lelle så tänkte jag automatiskt på Nivea och undrade vad du hade med han att göra?

    SvaraRadera
  3. När du skriver Nivea tänker jag automatiskt på Göran Persson, vad Lelle och Nivea har ihop vet jag ej.

    SvaraRadera
  4. Jag fick det förklarat för, för länge sedan, men det kan ju ha ändrat.

    Lelle kallas för Nivea för han är både fet och dryg...

    SvaraRadera