tisdag 16 april 2013

Glädje



Gläder mig att siffrorna går åt rätt håll. Gläder mig att "The original Blogger" verkar hysa tilltro till mitt skrivande. Gläder mig att han tar god hand om min gamla hoj (dock förstår jag inte varför han låter antyda en förvåning över provkickningens lyckade utfall...) Det som verkligen skulle skänka mig glädje nu vore dock om den envisa febern jag fick med mig hem från Köping kunde avta snart. Min bättre hälft hävdar att under de år vi hållt ihop är det här första gången hon ser mig så där riktigt sjuk som bara en karl kan bli.
 Ps. Vore skoj om nån av alla trevliga läsare visste att berätta om den avbildade hojen funnits på riktigt, eller kanske bara är en photoshopsknarr, den verkar nästan lite för bra för att vara sann?

 Ödmjukt Sätermannen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar