onsdag 16 januari 2013

ISR Honda CB750 SOHC

Tror inte att denna karamell har visats på min denna blogg tidigare. En av mina kunder nämnde att en ISR var parkerad i hans garage och min önskan om att få bilder var stor och beaktades, efter granskning av bilderna så blev även önskan om ägning av samma ISR stor men det begäret beaktades ej. Tror att det uttrycktes något om att den var det sista han skulle sälja av allt han ägde. Förnuftig karl.
Ska ha varit Ackes utställnings och marknadsförningsknarr och har alla möjliga ISR-produkter påskruvade som gaffel, bakstötdämpare, fälgar, ram osv. Orörd cykel i kalasskick, en tidsmaskin, lite annat än mitt eget ISR projekt som kommer kräva mycket arbete där även svets kommer användas.
Nästan tur att man inte fick handla den, är så fin att en repa i lacken skulle kunna locka fram en tår i vrån eller mer troligt en respektabel räcka svordomar.
På tal om svordomar så har min racingdiet gjort att två jävla kilo har fläskats av på en vecka, om denna takt fortsätter kommer jag vara försvunnen i oktober.

1 kommentar: