måndag 2 juli 2012

Lasses ISR

Den här knarren bjöd både Lasse och jag på men då vi kom på att vi båda handlade på samma så fick Gladh ta den. Detta var snällt gjort av mig då mitt bud var det högsta men Lasse är alltid snäll mot mig så det kändes bra att en gång få vara snäll tillbaka. Hojen såg förövrigt för taskig ut från början, det satt en CBR1000F motor i den samt de tio senaste årens vistelse i en vedbod hade gjort sitt. Nu kommer den till liv igen, ska gå på gata säger Lasse men min åsikt är klar och den säger bana. Har man redan en ISR tillåten i trafik så kan inte nyttan med en till förstås av mig. Efter att ha varit affischpojke för GB, discokung, muskelknutte, nästan kalsongmodell, isåkare, storfiskare och kylskåpsbärare så fattas det viktigaste och mest imponerande epitetet på visitkortet, racerförare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar