torsdag 3 maj 2012

Drusses jonne

Min gode vän David har äntligen byggt klart sin järnsportster. Ser frän och fräsig med attityd och detaljer. Jag har varit lite inblandad i denna hoj som delleverantör, nav, gaffel och tank kommer från Spinnin Wheel. Just bromsarna kommer väl egentligen från TGR Teknik, ritade och lät skära ut diskarna för att ha slika nav på min CB450 gathoj som aldrig blir klar, den ska förövrigt bli den snabbaste gatfyrfemtin i världen som ej har fläkt eller gas. Jag vill också ha en järnsporre, har en vision om hur en sådan ska byggas och det kommer blir så hårt, måste nu fixa det snart. Gratulerar David för ett väl utfört värv.

4 kommentarer:

  1. Diskarna? Är det "adapterskivorna" som håller ekrarna?

    SvaraRadera
  2. Helt rätt, jag kan fixa fler om intresse finns, har redan fått beställning.

    SvaraRadera
  3. Underbar, vill ha känslan dök upp direkt.
    Om han skulle vilja sälja 0703570980.
    Nicklas

    SvaraRadera
  4. Underbar, vill ha känslan dök upp direkt.
    Om han skulle vilja sälja 0703570980.
    Nicklas

    SvaraRadera