tisdag 3 april 2012

50.000


Imorgon snurrar trippmätarn runt till noll igen. Har då haft femtiotusen besök sen starten för 2 år sedan, trodde nog inte att det skulle bli som det blev när bloggen startades. Senaste veckorna har även nya förföljare dykt upp vilket som ni kanske vet glädjer mig myckeligen. Tipsa gärna likasinnade om Nonshine, jag ska försöka hålla uppe inläggsnivån på ett om dagen. Men då jag inte gärna skriver om vad som åts till lunch eller om huruvida melodifestivalens deltagare solar solarium eller inte så kan det bli brist på uppslag. Natur och skrot verkar dock vara en vinnade väg så kanske mer slikt kommer dyka upp i framtiden. Bilden visar en åker som passerades under helgens expediterande, det fanns bokstavligen tusentals pippar på den av svan och kanadensisk modell, även en och annan tofsvipa. Kameran klarade endast av att registrera ett fåtal men i verkligheten var det imponerande.

1 kommentar:

  1. Brukar ju inte normalt kommentera dina ett med naturen utsvävningar, men i det här fallet tycker jag det känns angeläget att nämna att en av våra lokala profiler vädrat sina planer på en intresseförening för Kanadagåsens bevarande. Om planerna sätts i verket har jag lovats möjligheten att teckna mig som medlem nr1!
    Sätermannen

    SvaraRadera