torsdag 1 december 2011

Tjockishojen


Slog en bild på tjockishojen, det näst bästa att åka på om man är för fet för en hundratjufemma, RS250 1991 som min mamma har gett mig i födelsedagspresent. Min mor är nog världens bästa mor.

Om ni tycker att det är lite dåligt med uppdateringar så beror det på att det inte hinns så mycket, Paula och jag har jobbat varje dag sedan den 11 oktober, de flesta över tio timmar. Ta även i beaktande att vi inte är anställda utan det är åt eget företag som det knegas, pauserna är få och korta. Kroppen har börjat protestera mer och mer nu, det har gått ca 40 lastbilslass med delar, ungefär 200 ton sammanlagd vikt. Av dessa har de flesta gått genom mina händer på ett eller annat sätt. Glädjande är att vi nästan har fått allt skrot till rätt landskap och snart kommer även vi efter, två veckor kvar.


Bilden visar en del av de hjul som vi inte kommer ta med oss, kommer skrotas men var lugna det finns fler lika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar