torsdag 27 oktober 2011

Tallisen

Eftersom jobbet tar hela dagarna så blir det inte någon tid över för racinggrunkor. Har senaste månaderna gjort lite lama försök med att försöka bli av med min moinihoj. Den är alldeles lagom stor men det samma kan inte sägas om mig som är groteskt ståtlig när arschlet parkeras på sadeln. Ska nog ändå ta den ett varv till då ingen vinst har plockats i klassen och det vore fel att sälja om resultat ej uppnåtts. Trea duger inte utan vinst ska tas med knarren, motorn är tillräckligt snabb men chassit måste anpassas till min ståtliga lekamen. Ska diskutera lite lösningar med Tallkvisten själv om han bara behagar svara i telefon någon gång. Hursomhelst så har jag lurat lite på det och tror att vissa grejor kan lösas som kommer öka farten till vinnarvarianten, ska nog även köpa nya däck då jag har sett att de andra verkar byta dessa hela tiden. Eller så har Tallis kanske nåt bättre begagnat par som kan användas säsongen 2012.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar