måndag 3 oktober 2011

Grandell själv

Hittade en bild som Joel slog på eder bloggare i somras. Har länge varit en relativt okänd person, det händer att motorcykelfolk känner igen mitt namn men de vet nästan aldrig hur snygg och ståtlig jag är. Ingen reagerar helt enkelt om min figur dyker upp.
Notera även stilig skjorta som bärs med finess och grace, Urban Engström har knåpat ihop trycket även om jag och Håkan Norberg också varit inblandade i processen. Tycker förövrigt att ni ska kika på Urbans blogg så ni kan se hans senaste fynd, blir lite avis. Min mor hade en sån däringa TA125 Yamaha för ett par år sedan som såldes till Irland.
På tal om Håkan så kommer hans gamla Triumph eventuellt testas på helgens banträff beroende på vädret, hoppas, hoppas, hoppas på sol.

3 kommentarer:

  1. Äntligen en bild som din mamma gillar.

    SvaraRadera
  2. Han försöker visa hur en snickare beställer FEM öl på krogen
    Run run Rune

    SvaraRadera
  3. Kul! ...att du blir avis, Ta125 racern...tänk att den fanns så nära mig, nästan granngårds.. man vet aldrig vad som göms i grannens källare..!!

    ses ..urban

    SvaraRadera