söndag 25 april 2010

Licenskurs


Yosef har nu tagit licens och med honom tog även andra av mina vänner chansen att bli upptagna i den hårda skaran som har racinglicens, Sture och Charles närmare bestämt. Bra jobbat, nya förmågor behövs.

Puchen däremot var ett fiasko, vid första försök att ge full kastrull så skar den. Min fina dyra NOS cylle har nu blivit en begagnad cylinder som vi kan ha som studieobjekt eller kanske som vas eller vänta tills skrotpriset på alu går upp så kan vi sälja den och köpa 2 liter bensin eller 4 korvar på Ikea. Jag tror att anledningen till missödet var att soppaslangen var för lång och veckade sig så att tillförseln av skön svalkande petrolium blandat med A747 ströps. Samma effekt som att köra med alldeles för litet munstycke. Jag borde ha kollat slangen bättre men jag har mycket annat för mig som också måste kollas. Jävla skitfel hursomhelst.
Bilden har inget med detta att göra men min mamma läser inte min blogg om inte något intressant publiceras säger hon, mammor har alltid rätt och min mamma äger en RS250 1991. Det gör inte din mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar