lördag 6 mars 2010

Packmoppeas


Skulle ha lagt flera timmar på Puchen idag men har istället ödslat dessa timmar på en packmoppe. Det som från början bara skulle bli att montera en wire samt leverera kommer sluta med att riva motor enligt temat "gör om, gör rätt". Tyvärr så tog det massor av tid innan jag kom på vad som var felet, vad som var bra var att den inte hann levereras. Hatar är ett starkt ord men fan vet om inte jag hatar packmoppar. Skitdag.

När jag hittar träleksaker som är lagom eller mycket slitna så köper jag gärna dessa, kan kallas ett parantesintresse. Idag skulle det ha varit bättre om det var mitt huvudintresse, ska fundera lite på saken. Det som stör mig mest är att jag offrade vinterns troligast finaste dag på detta, isbana i Rånäs var det jag hade som alternativ.

1 kommentar:

  1. Oj, att missa en dag på isbana är som att,, ja det finns helt enkelt inte ord för det =)
    Välkommen till Finland och gasa nån gång igen, men vi ska ta det lite lugnare på afterkör nästa gång =)

    SvaraRadera