söndag 7 februari 2010

En lax besök

Nonshinebloggen har nu haft över 1000 besökare eller i alla fall besök. Under ett dygn så är det i snitt ca 80-90 stycken besök på denna sida. Jag är mycket nöjd och glad över detta, det borde innebära att det säkert finns ca 50 styck som faktiskt följer bloggen och dess utveckling. Ni som följer oss i projektet berätta gärna för era hårda polare att de också ska göra det, om inte så hota med att de kommer drabbas av motorras och en regnig semester.

Jag har idag köpt en kåpa från en Ducati 250cc av Torpan, jag har inte sett den men den ska visst vara 2-delad just nu. Just denna modell av kåpa ska dock inte vara något annat än 1-delad. Vi får förhoppningsvis den på onsdag och då får vi se om vi kan få ihop den med hjälp av polyester och glasfiber. Troligtvis får Ingvar "Tullarn" Larsson plasta ihop den då han är bra på detta. Bilden visar en kåpa som Tullarn har gjort till mig som jag ska ha på en annan hoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar